Klientų aptarnavimas 24/7

Ieškoti Svetainėje

Taisyklės

14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA

-          Visas prekes, kurias nusipirkote Fashionland.lt parduotuvėje galite grąžinti per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę. Grąžinimo laikotarpis skaičiuojamas nuo tos dienos, kada prekę gavote.

-          Jei prekė Jums netiko ar nepatiko visada per 14 k.d. galite pasikeisti dydį, spalvą ar pasikeisti į kitą prekę.

-          Grąžinant prekę Jūs neprivalote nurodyti grąžinimo priežasties.

-          Gavę Jūsų grąžintą prekę, pinigus grąžinsime per 14 dienų (skaičiuojant nuo tos dienos, kada gavome grąžinimą).

-          SVARBU: Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Išskyrus, atvejus jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės.

-          SVARBU: Prekės iš IŠPARDAVIMO kategorijos nekeičiamos, už jas atliksime pinigų grąžinimą, o jei pageidaujate užsakyti kitas prekes galite pateikti naują užsakymą.

- Garantija avalynei taikoma 14 dienų (skaičiuojant nuo tos dienos, kada klientas gauna prekę, jei per 14 dienų pasireiškė prekės nekokybė/ brokas ).

 

- Garantija rūbams yra taikoma 14 dienų (skaičiuojant nuo tos dienos, kada klientas gauna prekę, jei per 14 dienų pasireiškė prekės nekokybė/ brokas ).

KAIP GRĄŽINTI / KEISTI PREKĘ?

  1. Užpildykite Fashionland.lt grąžinimo/ keitimo formą. Ją pridėkite prie grąžinamos prekės arba atsiųskite el.paštu info@fashionland.lt. (Atsisiųsti grąžinimo / keitimo formą>>>)
  2. Prekę tvarkingai supakuokite ir išsiųskite adresu:
        UAB “Internetiniai pardavimai”,
        Vilniaus 9-ojo pašto poskyris,
        J. Jasinskio g. 16, Vilnius LT-01112
        IKI PAREIKALAVIMO
       (Jei siunčiate grąžinimą kurjeriu susisiekite su mumis info@fashionland.lt)
  1. Prekes rekomenduojame siųsti tik registruotu paštu. Paštę gavę siuntos registracijos numeriuką galėsite stebėti, kada siunta atkeliaus pas mus, bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų. SVARBU: už prekes siunčiamas neregistruotu paštu neatsakome.
  2. Gavę Jūsų siuntą patikrinsime ir atliksime grąžinimą arba keitimą priklausomai nuo nurodymo prašyme.

 

GRĄŽINIMA / KEIČIAMA PREKĖ PRIVALO ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:

-          Prekė privalo būti tvarkingai supakuota pakuotėje kurioje buvo įpakuota, t.y. kiekiena atskira prekė savo skaidrioje pakuotėje.

-          Pridėtas (ar atsiųstas el.paštu) ir užpildytas grąžinimo/ keitimo prašymas.

-          Prekė grąžinta nepraėjus 14 dienų grąžinimo / keitimo terminui.

-          Prekė negali būti devėta ar kitaip pažeista, nesuglamžyta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

-          Grąžinama / keičiama prekė privalo būti su visomis prisegtomis etiketėmis ar kitais priedais, jei jie buvo pridėti prie prekės.

-          Grąžinama avalynė turi būti tvarkingai sudėta atgal i originalią savo dėžutę. Kiekvienas batas turi būti įdėtas į savo atskirą maišelį bei į dėžę kartu sudėti visi pakavimo priedai, t.y. kartonai, vyniojamasis popierius ir kt. Originali avalynės dėžė turi būti nepažeista, neaprašinėta, neaplipinta lipdukais, lipnia juosta ar kitaip nepažeista. Grąžinama avalynė turi būti nedėvėta, neištepta ar kitaip nepažeista.

 

SVARBU! Prekės priimamos grąžinimui tik su originalia pakuote. Jei prekė yra grąžinama ne originalioje pakuotėje, be jei priklausančių etikečių, grąžinima praėjus 14 dienų terminui ar buvo kitaip pažeista  - už tokią prekę pinigų negrąžiname. Tokia prekė iškart išsiunčiama atgal siuntėjui.

Jei avalynė yra grąžinama ištepta, dėvėta, be originalios įpakavimo dėžės, ar dėžė yra pažeista,stipriai suplėšyta, sulankstyta, be dangtelio, apklijuota lipnia juosta, lipdukais ar yra aprašinėta  -  už tokią prekę pinigų negrąžiname. Tokia prekė išsiunčiama atgal siuntėjui.

*Prekės išpakavimas, norint ją apžiūrėti, nesuplėšant pakuotės nelaikomas sugadinimu. Prekės pakuotė lengvai atidaroma atplėšiant lipnų pakuotės galą ir patogiai vėl užklijuojama.

Pasitikrinti ar grąžintą prekę gavome galite pagal išsiųstos siuntos registracijos nr. www.post.lt



Back to top